تحولات لبنان و فلسطین

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: روند اجرای پروژه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انتقال آب به شهرستان مشهد مقدس قابل قبول است هرچند می‌طلبد که سرعت پروژه‌ها افزایش پیدا کند.

 روند اجرای پروژه‌های انتقال آب به شهرستان قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، محسن داوری دوشنبه ۲۳ مهر با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی پایش آب در محل شرکت آب و فاضلاب شهرستان اظهار کرد: قرارگاه پایش آب شهرستان به صورت هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و هدف اصلی آن مدیریت مستمر وضعیت آب شهرستان است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به دستورکارهای این جلسه افزود: موضوع آب روستایی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و «بخشداران مرکزی، رضویه و احمدآباد» گزارشی از مشکلات روستایی عنوان کردند. بر این اساس؛ مقرر شد تا کمیته‌های تخصصی برای هر بخش ایجاد و مشکلات اضطراری روستاها برطرف شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های انتقال آب به شهرستان مشهد مقدس در حال اجرا هستند، ادامه داد: در جلسه فوق گزارشی از روند رشد فعالیت‌های سه پروژه کوتاه مدت نظیر «انتقال آب از غرب مشهد به شبکه انتقال آب شهرستان»، میان مدت «انتقال آب از کوه‌های هزار مسجد و سد شهید شوریجه» و بلند مدت «آب‌رسانی از دریای عمان» ارائه شد. باید گفت؛ برآیند ما این بود که روند خوبی در جریان است هرچند می‌طلبد سرعت پروژه‌ها افزایش پیدا کند.

داوری در پایان عنوان کرد: همچنین گزارشی در خصوص برخورد با انشعابات غیرمجاز ارائه شد که قابل تحسین بود. بر این اساس؛ با بسیاری از انشعابات غیرمجاز که آب زیادی را مصرف می‌کردند، برخورد صورت گرفته است و این رویه تداوم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.